Search results

  1. Too many logos or easter eggs?

    I have a bunch of pineapple stickers and no I’m not a swinger or poly.
  2. Break in period really needed??

    But if you keep it under 3k rpm. How is it gonna break in the motor. It’s going to be used to 3k
  3. Break in period really needed??

    Breakin is no longer needed. I was also told that you can jump different octanes at will so who knows anymore. !
  4. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    Story didn’t end the way I thought it was going to end. 👍
  5. Bronco Colors - How Many of Each Color has Been Built / Ordered

    I know the two most popular colors were Area 51 and cactus grey. I got the least ordered which was iconic silver.
  6. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    Hopefully mine is on the same train. Lol.
  7. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    Yes same here in SoCal. No emails. No updates. Dealer knows nothing. ETA dec 4
  8. Cleaning Mud (I hate it) .. how/where to clean your rig after an outing?

    Holy shit. I was today years old. This looks like the greatest invention ever!!
  9. Recommendations for a Southern Cal. dealer to order from

    Hit up my guy Neil Stone at galpin. Salesperson of the month and bronco specialist Tell him fries sent you.
  10. 2.3 Shaping up to be the better Engine?

    Considering that you can only get a manual with the 2.3 butt feel would go to 2.3 hands down. Prob not the right way to put that but oh well.
  11. The Panda Power Module is HERE! The First 2.3L Tuning Solution by Panda Motorworks!

    One other question. Will this be pretty similar to the ford performance tune given the limitations of the motor ?
  12. The Panda Power Module is HERE! The First 2.3L Tuning Solution by Panda Motorworks!

    Sounds great!! I was always told to stick with an octane for the life of an engine. Is this an old mechanics tale?
  13. The Panda Power Module is HERE! The First 2.3L Tuning Solution by Panda Motorworks!

    1. Does switching octanes affect motor performance over time w or w/o tune. 2. Do you have a tune and exhaust bundle available. I’m a fan of borla and the deep throaty borla sound.
  14. New Maverick beats Bronco in drag race.

    Me too and I went out and bought some slicks as well.
  15. New Maverick beats Bronco in drag race.

    Lmao you mean an apple beat an orange omg Another useless TFL video. These guys need to get done imagination for their videos.
  16. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    Well yea that’s far away. Lol.
  17. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    How did you do that? I’m afraid to activate the ford pass app
  18. 🛠 11/1/21 Build Week Group

    What is your location. Mine is the same and I’m in California. ETA 12/4. Should I pester my dealer lol
  19. Rough Country 5” Lift Kit for Bronco

    I’ve heard this but I haven’t heard why. Genuinely curious as I’m new to this.
Advertisement
Top